Μια νέα διαφημιστική καμπάνια μέσω Facebook δημιούργησε η Burger King, η αμερικάνικη αλυσίδα χάμπουργκερ, και προτρέπει τους χρήστες να διαγράψουν 10 φίλους τους για να κερδίσουν ένα χάμπουργκερ!
Συγκεκριμένα η Burger King και η διαφημιστική τους εταιρεία Crispin Porter +, δημιούργησε μια νέα εφαρμογή για το Facebook που προτρέπει τους χρήστες να θυσιάσουν 10 φίλους τους για να κερδίσουν ένα δωρεάν χάμπουργκερ (Whopper).
Μέχρι σήμερα 233.906 φίλοι έχουν διαγραφεί από 82.771 χρήστες σε λιγότερο από μία εβδομάδα.
Η πρωτότυπη αυτή διαφημιστική καμπάνια γνώρισε αμέσως μεγάλη αποδοχή από τους χρήστες, όχι όμως και από το ίδιο το Facebook που την διέγραψε με τον ισχυρισμό ότι «παραβιάζει τους όρους χρήσης του site».
Ο ισχυρισμός του Facebook ότι η διαφήμιση των Burger King «παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών» στηρίζεται στο γεγονός ότι η εφαρμογή των Burger King ενημέρωνε τους φίλους που είχαν διαγραφεί ότι ο «φίλος» τους τους διέγραψε για ένα χάμπουργκερ και τους προέτρεπε να κάνουν το ίδιο.
Το Facebook απαγορεύει την ενημέρωση των χρηστών ότι κάποιος τους έχει διαγράψει από φίλο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου