Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

To σύνδρομο της κινδυνολογίας


Του Ανδρέα Ανδριανόπουλου

Η συμπεριφορά των ελληνικών ΜΜΕ ξεπέρασε πλέον κάθε όριο κοινωνικής ανοχής. Με πρωταγωνιστές αυτάρεσκους βλαχομπαρόκ showmen που φαντασιώνονται ρόλους στο CNN ή το BBC, ενώ παίζουν χαρακτήρες στα «Νέα της Αγουλινίτσας».
Λειτουργούν με αποκλειστικό στόχο τη δημιουργία ανησυχίας. Σίγουρα δεν υπάρχουν νέα, αν τα νέα δεν είναι άσχημα.
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως όταν δεν υπάρχουν πρέπει να τα κατασκευάζουμε.
Τα ρεπορτάζ αγοράς είναι ίσως το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα.
Πάντοτε στις γιορτές έπρεπε τα νέα να περιλαμβάνουν περίλυπους και αγανακτισμένους καταναλωτές. Που απογοητευμένοι από τις απρόσιτες τιμές περιγράφουν την μιζέρια της ζωής τους. Μέσα στις γιορτές. Μόνο που την φορά αυτή οι τιμές πέφτουν. Και τα προϊόντα φτηναίνουν. Έπρεπε όμως να υπάρχει μιζέρια.
Σ’ αυτό βοήθησε η παγκόσμια οικονομική κρίση. Που την Ελλάδα δεν την έχει επισκεφθεί ακόμη. Εκτός από ορισμένα τηλεοπτικά δελτία των 8. Εκεί ανακαλύφθηκαν χιλιάδες καταναλωτές δίχως χρήματα στο πορτοφόλι. Ανήμποροι να αγοράσουν τα φτηνά αγαθά.
Σαν θύματα της μεγάλης οικονομικής κρίσης.
Άσχετα αν αυτή... δεν έχει έλθει στην Ελλάδα ακόμη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: