Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008
Τα κανάλια και το Τελεμάρκετινγκ
Περίοδο άνθησης για τα κανάλια τηλεπωλήσεων "υπόσχεται" η επόμενη τριετία, με τους αναλυτές να κάνουν λόγο για αύξηση των εσόδων λόγω τηλεμάρκετιγκ κατά 54% με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τα 6 δισεκατομμύρια ευρώ!
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία πανευρωπαϊκής έρευνας, οι σταθμοί που στηρίζουν μέρος του προγράμμάτός τους στις τηλεπωλήσεις λόγω της ανάπτυξης των νέων ψηφιακών μορφών παροχής τηλεοπτικού σήματος θα ωφεληθούν σημαντικά, έχοντας ως ατού τις διαφημίσεις προϊόντων χαμηλού κόστους. Μέσω αυτών θα προσελκύουν πληθώρα καταναλωτών, οι οποίοι με τη σειρά τους θα καταθέτουν και τον οβολό τους, αγοράζοντας ένα από τα προτεινόμενα είδη.
Μάλιστα, μέσα στα επόμενα χρόνια και ενόψει της πλήρους μετάβασης στο ψηφιακό μοντέλο εκπομπής, αρκετά κανάλια θα κληθούν να αναστείλουν δραστηριότητες, τουλάχιστον όσον αφορά το παραδοσιακό μοντέλο εκπομπής, αφού, αντίθετα, η ζήτηση για παροχή ψηφιακού περιεχομένου θα ανέβει κατακόρυφα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου